ZALOGUJ SIĘ
zarejestruj się
0

Regulamin

Regulamin Pracowni Cukierniczej W Kropki Bordo dotyczący sprzedaży za pośrednictwem Internetu.

 

1. Informacje ogólne

1.1 Informacje o przedsiębiorcy 

Pracownia cukiernicza i sklep internetowy pracowniawkropkibordo.pl prowadzone są w formie działalności gospodarczej działającej pod firmą W KROPKI BORDO Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Ruczaj 88H, 02-997 Warszawa, NIP: 9512512475, tel.: 508 400 110, email: pracownia@wkropkibordo.pl („Firma” lub „Pracownia”).

Firma jest przedsiębiorcą m.in. w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. 

1.2 Sprzedaż przez Internet 

Pracownia sprzedaje produkty oraz świadczy usługi również na podstawie umów zawieranych przez Internet oraz za pomocą innych środków komunikowania się na odległość. Taka sprzedaż odbywa się zwłaszcza za pośrednictwem strony internetowej [http://pracowniawkropkibordo.pl] („Strona Internetowa”). 

1.3 Zakres zastosowania Regulaminu 

Regulamin stosuje się od dnia opublikowania go na Stronie Internetowej.

Osoba, która składa zamówienie przez Stronę Internetową musi każdorazowo zaakceptować niniejszy Regulaminu, aby tę czynność ukończyć. W konsekwencji, Regulamin określa treść relacji prawnej między Tobą z Pracownią, chyba że uzgodnione zostały indywidualne warunki odbiegają od jego postanowień. 

1.4 Zmiany Regulaminu 

Regulamin może zostać przez nas zmieniony. Jeżeli posiadasz konto na Stronie Internetowej, wówczas powiadomimy Cię mailowo o takiej zmianie. 

1.5 Odpowiedzialność Pracowni za Stronę Internetową 

Nie odpowiadamy za przerwy w funkcjonalności Strony Internetowej spowodowane okolicznościami pozostającymi poza naszą kontrolą np. konserwacja, wymiana sprzętu, przerwy w dostawie energii elektrycznej itp. 

2. Opisy, zdjęcia i ceny produktów

Wszelkie informacje o produktach i usługach, zamieszczone na Stronie Internetowej, nie stanowią naszej oferty złożonej Tobie, w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Są one wyłącznie zaproszeniem do składania ofert albo do zawarcia umowy w inny sposób. Stanowią również informację handlową w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu sług drogą elektroniczną. 

Zdjęcia produktów na Stronie Internetowej to tzw. ilustracje poglądowe. Oznacza to, że produkt, który otrzymasz może czasem różnić się wyglądem od tego na zdjęciu. Wynika to ze specyfiki naszych produktów. Są one wypiekane ręcznie na Twoje zamówienia i jako wyroby indywidualne mają prawo się od siebie nieco różnić. 

Nie zmienia to jednak ich właściwości, o których informujemy na Stronie Internetowej. 

Przy wielu produktach znajdziesz również jedno lub dwa zdania mające Cię zachęcić do ich zakupu, np. „To ciasto to remedium na wszystkie smutki”. Na wszelki wypadek podkreślamy, że mają one charakter marketingowy i nie należy ich odczytywać dosłownie. 

3. Rejestracja na Stronie Internetowej 

3.1 Informacje ogólne

Rejestracja na Stronie Internetowej jest dobrowolna. 

Złożenie i realizacja zamówienia nie wymagają rejestracji. 

Kupując nasze produkty przez Stronę Internetową masz jednak możliwość rejestracji w systemie informatycznym. 

3.2 Proces rejestracji 

Proces rejestracji na Stronie Internetowej przebiega w trzech prostych krokach. 

Rozpoczynasz od podania swojego adresu email oraz wyboru hasła. W tym miejscu składasz dwa istotne oświadczenia, które są warunkiem kontynuacji rejestracji. Po pierwsze, wyrażasz zgodę na obowiązywanie Regulaminu. Po drugie, wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Pracownię twoich danych osobowych. Więcej na ten ostatni temat przeczytasz w pkt 3.4 poniżej. 

Następnie, na podany przez siebie adres, otrzymasz wiadomość email z linkiem aktywacyjnym. Jego kliknięcie przeniesie Cię na dalszy etap rejestracji, gdzie poprosimy Cię o podanie adresu dostawy (ulica, numery budynku oraz mieszkania, ewentualne wskazówki dla dostawcy) oraz podanie Twoich danych osobowych (imię i nazwisko lub adres email, ewentualnie numer telefonu).

Rejestracja kończy się kliknięciem przycisku „zapisz”. W każdej chwili możesz zmienić podane przez siebie dane, z zastrzeżeniem loginu do konta, którym jest adres email.

Nie gromadzimy żadnych innych danych osobowych o naszych klientach, zwłaszcza informacji o kartach płatniczych lub kartach kredytowych.

3.3 Nie pamiętam hasła

Jeżeli zapomniałeś hasło, Strona Internetowa oferuje możliwość jego odzyskania i zmiany poprzez podanie adresu email wykorzystanego do rejestracji. 

3.4 Ochrona danych osobowych

Twoje dane osobowe są przetwarzane przez Pracownię wyłącznie w celu realizacji umowy zgodnie z twoim zamówieniem. Przetwarzanie oznacza w naszym przypadku wyłącznie dwie rzeczy. Po pierwsze, oznacza to, że dostęp do podanych przez Ciebie danych osobowych posiada personel Pracowni. Po drugie, oznacza to, że podane przez Ciebie dane osobowe przechowywane są na serwerach wykorzystywanych do prowadzenia Strony Internetowej. Właścicielem tych serwerów jest SkyGroup sp. z o.o. 

Nie udostępniamy Twoich danych żadnym innym podmiotom.

Jeśli uzyskaliśmy na to Twoją zgodę, poinformujemy Cię o naszych nowych produktach, usługach oraz promocjach.

Firma jest administratorem bazy danych w rozumieniu przepisów ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997.

Masz prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania na Stronie Internetowej. W każdej chwili możesz również skasować swoje konto.

3.5. Bezpieczeństwo transakcji

Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych (danych osobowych i danych o karcie kredytowej), jakie są w tej chwili dostępne. Stosowanym przez nas protokołem transmisji zapewniającym bezpieczeństwo przesyłania danych w internecie jest protokół SSL (Secure Socket Layer) 128 bitów. Jest to rodzaj zabezpieczenia polegający na kodowaniu danych przed ich wysłaniem z przeglądarki klienta i dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer centrum autoryzacji. Informacja wysyłana z serwera do klienta jest również kodowana, a po 'osiągnięciu celu' dekodowana.

4. Zamówienia składane przez Internet

4.1 Informacje ogólne

Pracownia przyjmuje zamówienia przez Stronę Internetową. Wszystkie ceny są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

Rozpoczynając składanie zamówienia na Stronie Internetowej zostaniesz poproszony o akceptację Regulaminu. Masz wówczas okazję zapoznać się z jego treścią. Regulamin jest też zawsze dostępny na Stronie Internetowej. 

Niezależnie od tego, czy posiadasz konto na naszej Stronie Internetowej, składając zamówienie wybierasz produkt, a następnie określasz termin (dzień oraz przedział godzinowy dostawy albo odbioru) oraz miejsce realizacji zamówienia (adres). 

4.2 Termin realizacji zamówienia

Jeżeli złożenie zamówienia i dokonanie płatności nastąpiło do godziny 14.00, wówczas najwcześniejszy termin jego realizacji to 2 dni, z wyłączeniem oznaczonych produktów. 

Zastrzegamy sobie prawo wyznaczenia dni, kiedy zamówienia nie są realizowane. 

4.3 Struktura prawna składania zamówienia

Złożenie przez Ciebie zamówienia za pośrednictwem Strony Internetowej lub innych środków porozumiewania się na odległość oznacza złożenie Pracowni tzw. oświadczenia woli. 

Takie oświadczenie woli stanowi skierowaną do nas ofertę zawarcia umowy, ponieważ określa jej istotne postanowienia, tzn. jest wyrazem twojego zamiaru nabycia od nas produktu lub usługi dostawy, za oznaczoną cenę oraz w oznaczonym terminie i miejscu. 

Warunkiem realizacji zamówienia jest uprzednie dokonanie płatności zarówno za produkt, jak i za dostawę. 

Po złożeniu zamówienia i jego rejestracji w naszym systemie informatycznym otrzymasz maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Taki mail jest generowany automatycznie i nie stanowi ani naszej oferty sprzedaży, ani naszego oświadczenia o przyjęciu Twojej oferty nabycia oznaczonych produktów. 

Po otrzymaniu przez nas płatności za zamówienie otrzymasz na swój adres email potwierdzenie realizacji zamówienia, czyli nasze oświadczenie woli o przyjęciu twojej oferty. 

W każdym przypadku prawidłowe wykonanie zobowiązania przez Pracownię następuje przez prawidłową realizację zamówienia. 

4.4 Prawidłowa realizacja zamówienia

Prawidłowa realizacja zamówienia polega albo na dostarczeniu wybranego przez Ciebie produktu pod wskazany adres w wyznaczonym terminie albo na przygotowaniu wybranego przez Ciebie produktu do odbioru osobistego w jednym z naszych punktów w Warszawie. 

Ponosisz wyłączną odpowiedzialność za poprawność danych umożliwiających prawidłową realizację zamówienia przez Pracownię. Nie ponosimy odpowiedzialności za niemożność poprawnej realizacji zamówienia ze względu na błędy w podanych przez Ciebie danych. 

4.5 Nadzwyczajne okoliczności

Niektóre produkty mogą być okresowo niedostępne ze względu na ograniczoną podaż składników (np. owoce sezonowe) lub okresy wzmożonego popytu na produkty Pracowni (np. święta). W takiej sytuacji skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie i albo uzgodnimy zmianę zamówienia albo je anulujemy i zwrócimy Ci niezwłocznie pieniądze, jeżeli już dokonałeś płatności.

4.6 Dostawa

Pracownia świadczy odpłatnie usługę dostawy produktów na ograniczonym terenie Warszawy oraz Konstancina-Jeziornej. Jest to usługa, z której nie musisz skorzystać wybierając odbiór w jednym z dwóch punktów.

Struktura opłat za usługę dostawy przedstawia się następująco:

- dzielnice: Wilanów, Mokotów, Śródmieście - 15 zł.
- dzielnice: Ursynów, Konstancin-Jeziorna - 20 zł.

4.7 Punkty odbioru osobistego

Zamówiony produkt możesz odebrać pod adresem: Pracownia Cukiernicza W Kropki Bordo, Warszawa, ul. Syta 110, 02-987 Warszawa lub Bistro W Kropki Bordo, Warszawa, ul. Zaściankowa 96, 02-989 Warszawa identyfikując się dokumentem potwierdzającym tożsamość osoby, która złożyła zamówienia lub podając nr zamówienia.  

Punkty odbioru osobistego czynne są od poniedziałku do niedzieli, poza niektórymi dniami ustawowo wolnymi od pracy.

5. Płatności

Przy realizacji zamówieniem doręczamy paragon fiskalny. Fakturę VAT wystawiamy tylko wówczas, jeżeli takie żądanie zostało nam zgłoszone. 

Po złożeniu zamówienia na Stronie Internetowej zostaniesz poproszony o dokonanie płatności za pośrednictwem serwisu obsługi płatności dokonywanych drogą elektroniczną „Payu”. Zasady dokonywania płatności w ten sposób odbywają się na zasadach określonych przez PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, dostępnych na stronie: www.payu.pl . lub wpłacająć środki bezpośrednio na konto bankowe sprzedawcy

6. Polityka Cookies

6.1 Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

6.2 Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu Skygroup Sp. z o.o.

6.3 Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

c) utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

6.4 W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne”  (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6.5 W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;

b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;

c) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;

d) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

e) „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

6.6 W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

6.7 Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

6.8 Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

7. Reklamacje

7.1 Ogólne informacje dla konsumentów

Niniejsza informacja nie stanowi porady prawnej, a wyłącznie nasze rozumienie obowiązujących przepisów. Przedstawiamy ją w niniejszym punkcie, aby uzasadnić treść Regulaminu. 

Jeżeli jesteś konsumentem w rozumieniu przepisów prawa, czyli osobą fizyczną, która nabyła od Pracowni produkt lub usługę niezwiązane bezpośrednio z prowadzoną przez Ciebie działalności gospodarczą lub zawodową, stosują się do Ciebie m.in. przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271, z późniejszymi zmianami; „Ustawa”). 

Ustawa chroni konsumentów, którzy zawali umowę poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, przyznając im prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy lub od dnia wydania rzeczy. 

Prawo odstąpienia od umowy to, krótko mówiąc, prawo do rozmyślenia się i „wyjścia z umowy” bez ponoszenia negatywnych konsekwencji. Ustawa szczegółowo reguluje też tryb odsyłania produktów. 

Niemniej, zgodnie z art. 5 Ustawy, jej przepisów nie stosuje się do umów:

a) sprzedaży artykułów spożywczych dostarczanych okresowo przez sprzedawcę do miejsca zamieszkania konsumenta; oraz 

b) powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego, o wartości przedmiotu umowy do równowartości 10 EURO,

Ponadto, zgodnie z art. 10 ust. 5 Ustawy, jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w wypadkach:

a) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, oraz 

b) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

Przywołane przepisy chronią nas ze względu na profil naszej działalności. Zamawiane u nas produkty są robione specjalnie dla Ciebie po otrzymaniu twojego zamówienia. 

Podsumowując, w warunkach, o których mowa powyżej, nie przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy zawartej z Pracownią, chyba że Twoje zamówienie zostało niewłaściwie zrealizowane. 

7.2 Niewłaściwa realizacja zamówienia

Przed odbiorem produktu masz zapewnioną możliwość jego sprawdzenia.

Niewłaściwa realizacja zamówienia przez Pracownię ma miejsce wyłącznie w następujących sytuacjach:

a) dostarczony produkt jest produktem innego rodzaju, aniżeli ten zamówiony przez Ciebie np. zamiast sernika dostarczono bezę, zamiast babeczek – rurki z kremem;

b) dostarczony produkt uległ widocznemu zniszczeniu podczas transportu;

c) dostarczony produkt jest ewidentnie zepsuty (nie nadaje się do spożycia); oraz 

d) Twoje zamówienie nie zostało zrealizowane w terminie. 

W powyższych sytuacjach masz prawo odstąpić od umowy. Po złożeniu takiego oświadczenia otrzymasz zwrot opłaconej wartości zamówienia. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złóż osobie, która  przekazuje Ci produkt.

W sytuacji, o której mowa w pkt 1, 2 oraz 3 powyżej, na twoje żądanie, zgłoszono natychmiast osobie dostawcy i poświadczone Twoim podpisem, dostarczymy Ci najszybciej jak to będzie możliwe zamówiony przez Ciebie produkt bez żadnych dodatkowych kosztów. Złożenie takiego żądania wyłącza skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy. 

Odpowiadamy wyłącznie za straty spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem zobowiązania.

 

Pracownia W Kropki Bordo
ul. Syta 110
02-987 Warszawa
Zadzwoń: 508 400 110

Godziny otwarcia:.
poniedziałek: ZAMKNIĘTE
wtorek-piątek: 11:00 - 18:00
sobota: 10:00 - 18:00
niedziela: 10:00 - 16:00

Created by Skygroup.pl
Bezpieczne transakcje zapewnia PayU VISA MasterCard